Yhdistysten puheenjohtajien ja sihteereiden tapaaminen TI 12.2.2013 klo 17.00 alkaen Jyväskylässä, osoite Sorastajantie 6.
Ääneseudun kokoomusnaiset juhlistavat 50-vuotista taivaltaan lauantaina 9.3.2013. Onnittelut!
Yrittäjänaiset ovat laittaneet alulle kansalaisaloitteen, jossa vaaditaan vanhemmuuden kustannusten tasaamista. Kansalaisaloite vaatii 50 000 allekirjoittajaa, jotta aloite etenee eduskunnan käsittelyyn.
Keski-Suomen kokoomusnaiset valitsivat syyskokouksessaan 17.11. vuodelle 2013 piirihallitukseen seuraavat henkilöt:
KS kokoomusnaisten syyskokous pidetään Viherlandiassa, Kammintie 6, JYväskylä, 17.11. klo 13.00. Tervetuloa jäsenet!
Jyväskylä Innovationin johtaja Petri Nyberg kertoo Jyväskylä Innovationin ajankohtaisista asioista ja bioenergian kehittämisestä. Paikkana Viherlandian luentosali. Tervetuloa!
Keski-Suomen kokoomusnaisten puheenjohtajaksi vuodelle 2013 nousee jyväskyläläinen terveydenhuollon maisteri, osastonhoitaja Riitta-Maija Hautamäki. Hän on aikaisemmin toiminut piirihallituksen jäsenenä. Valinta oli yksimielinen. Piiri kiittää aikaisempaa puheenjohtajaansa, Marja-Liisa Kontiota, hyvästä työstä!