Sauli Niinistö tapaa keskisuomalaisia Jyväskylässä maanantaina 30.1.2012 klo 17.30 alkaen kauppakeskus Forumissa. Tilaisuuden jälkeen vaalikahvit Nikolainkulmassa.
Keski-Suomen Kokoomusnaiset toivottavat Hyvää Uutta Vuotta kaikille äänestäjille, jäsenille ja yhteistyökumppaneille!
Yk:n naisiin kohdistuvan väkivallan vastaisena päivänä 25.11. järjestetään kynttilätapahtumia yli 50 paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Keski-Suomessa tapahtumia on Jyväskylässä, Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella.
Erikoissairaanhoitaja Kastehelmi Vuolle-Apiala Keuruulta valittiin Kokoomuksen Naisten liiton liittohallituksen jäseneksi edustajakokouksessa Seinäjoella 12.-13.11.2011. Liiton puheenjohtajaksi valittiin kansanedustaja Lenita Toivakka Etelä-Savosta, varapuheenjohtajiksi Sofia Vikman Pirkanmaalta ja Nina Suomalainen Helsingistä.
Piirin syyskokous valitsi yksimielisesti KT Marja-Liisa Kontion jatkamaan piirin puheenjohtajana vuoden 2012.
Keski-Suomen kokoomusnaisten syyskokouksessa 8.11. Ränssin Kievarissa valittiin uusi piirihallitus.
Teko-ohjeet löydät täältä
Keski-Suomen Kokoomusnaiset vaativat perhevapaiden jakamista nykyistä tasaisemmin kummankin vanhemman kesken.
SYYSKOKOUS (8.11.2011)
Syyskokous pidetään 8.11. klo 18.30 alkaen. Tarkempi paikka ilm. myöhemmin.