Yk:n naisiin kohdistuvan väkivallan vastaisena päivänä 25.11. järjestetään kynttilätapahtumia yli 50 paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Keski-Suomessa tapahtumia on Jyväskylässä, Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella.
Erikoissairaanhoitaja Kastehelmi Vuolle-Apiala Keuruulta valittiin Kokoomuksen Naisten liiton liittohallituksen jäseneksi edustajakokouksessa Seinäjoella 12.-13.11.2011. Liiton puheenjohtajaksi valittiin kansanedustaja Lenita Toivakka Etelä-Savosta, varapuheenjohtajiksi Sofia Vikman Pirkanmaalta ja Nina Suomalainen Helsingistä.
Piirin syyskokous valitsi yksimielisesti KT Marja-Liisa Kontion jatkamaan piirin puheenjohtajana vuoden 2012.
Keski-Suomen kokoomusnaisten syyskokouksessa 8.11. Ränssin Kievarissa valittiin uusi piirihallitus.
Teko-ohjeet löydät täältä
Keski-Suomen Kokoomusnaiset vaativat perhevapaiden jakamista nykyistä tasaisemmin kummankin vanhemman kesken.
SYYSKOKOUS (8.11.2011)
Syyskokous pidetään 8.11. klo 18.30 alkaen. Tarkempi paikka ilm. myöhemmin.
Piirihallituksen perinteinen kokous, asioina ensi vuoden TA ja suunnitelma, pidetään klo 17.00 alkaen ravintola Mirkan kahviossa. tervetuloa!
Naisverkosto kokoontuu 10.10. klo 18.00 ravintola Mirkan kabinetissa. Aiheena vanhustenhuolto ja vieraanamme Jyväskylän kaupungin vanhusten huollosta vastaava Sirkka Karhula. Tervetuloa!
Lähdemme verkostoitumaan Pirkanmaan kokoomusnaisten piirihallituksen luokse vierailulle. Ajankohta 28.9. Lähtö klo 15.30 Tapionkatu 4:sta, paluu n. klo 11.00. Tilaisuus on jäsenille maksuton.