Keski-Suomen Kokoomusnaiset tempaisevat Keuruulla 13.4. klo 17.00, jonka jälkeen pidetään kevätkokous Cafe Gran Amantessa. Mukana Naisten liiton pääsihteeri Jenny Nyman. Tule tapaamaan!
Terhi Pullin kirjoitus sanomalehti Keskisuomalaisessa 22.3. Vahva kannanotto vammaisten oikeuksien puolesta.
Paikkana Dynamo, auditorio (Piippukatu 2-3, Jyväskylä) klo 18 alkaen (Kahvitarjoilu 17.30) Kansion ja Kokoomuksen kansainvälisen verkoston kevään yhteiset keskustelutilaisuudet pohjustavat puoluekokoukseen valmisteltavaa ulko- ja turvallisuuspoliittista asiakirjaa. Tilaisuuksia vetävät MEP Henna Virkkunen ja kansanedustaja Ilkka Kanerva. Jyväskylän tilaisuudessa on paikalla myös eversti, filosofian maisteri Martti J Kari, jonka aiheena on ”Kybertiedustelu ja lainsäädäntö". Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille. Tervetuloa keskustelemaan!
Tervetuloa! Naisjärjestöjen yhteinen tapahtuma alkaa klo 17.30 kaupungintalolla.
Naisten asema eri kulttuureissa -tapahtuma Puistokoululla 8.3. klo 18-20. Alustajana FM Lea Kuusilehto-Avale
Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Vikman iloitsee hallituksen sitoutumisesta vanhemmuuden kustannusten tasaamiseen.
Tule tapaamaan MEP Sirpa Pietikäistä kahvila Vocaan TO 11.2. klo 9.00-10.00!