Keski-Suomen kokoomusnaisten piirihallitus valitsi eilen yksimielisesti Kastehelmi Vuolle-Apialan Keuruulta jatkamaan naisten piirin varapuheenjohtajana. Piirin puheenjohtajana jatkaa Riitta-Maija Hautamäki Jyväskylästä.
Ehdokkaina ovat Lotta Ahola, Maarit Heikkinen, Pauliina Holm, Anna-Maija Manninen, Marjo Pakka, Sirpa Pii-Keinonen ja Kati-Erika Timperi, Käy tutustumassa ehdokkaisiin tarkemmin eduskuntavaalisivulla!
Olemme lomalla 6.1.2015 asti.
Seurakuntavaalien ennakkoäänestys on 27.10.-31.10., varsinainen äänestyspäivä on 9.11. Lisää vaaleista löydät esim.oman seurakuntasi sivuilta tai www.seurakuntavaalit.fi -sivustolta. Naisia on hyvin ehdokkaina, käyhän äänestämässä!
Seurakuntavaalit käydään tänä syksynä. Kokoomusnaiset etsii ehdolle tavallisia seurakuntalaisia, jotka ovat valmiita antamaan aikaansa seurakunnan hyväksi ja ovat kiinnostuneita seurakunnan kehittämisestä. Aikataulu on seuraava: - Ehdokasasettelu päättyy 11.9. (15.9.) - Ennakkoäänestys on 27.-31.10. - Varsinainen vaalipäivä on 9.11. Kiinnostuitko? Ota yhteys piirisihteeri Pia Nymaniin, 044-202 2222 tai pia.nyman@kokoomusjkl.fi.