Seurakuntavaalien ennakkoäänestys on 27.10.-31.10., varsinainen äänestyspäivä on 9.11. Lisää vaaleista löydät esim.oman seurakuntasi sivuilta tai www.seurakuntavaalit.fi -sivustolta. Naisia on hyvin ehdokkaina, käyhän äänestämässä!
Seurakuntavaalit käydään tänä syksynä. Kokoomusnaiset etsii ehdolle tavallisia seurakuntalaisia, jotka ovat valmiita antamaan aikaansa seurakunnan hyväksi ja ovat kiinnostuneita seurakunnan kehittämisestä. Aikataulu on seuraava: - Ehdokasasettelu päättyy 11.9. (15.9.) - Ennakkoäänestys on 27.-31.10. - Varsinainen vaalipäivä on 9.11. Kiinnostuitko? Ota yhteys piirisihteeri Pia Nymaniin, 044-202 2222 tai pia.nyman@kokoomusjkl.fi.
Yhdistystoiminta on täynnä mahdollisuuksia ja haasteita. Tule kouluttautumaan, keskustelemaan, vaihtamaan kokemuksia ja saamaan uusia ideoita. Kansallinen Sivistysliitto järjestää yhteistyössä Keski-Suomen, Pirkanmaan ja Pohjanmaan Kokoomuksen kanssa YhdistysInto-koulutuksen 13.-14.9.2014 Sastamalassa. Paikka: Hotelli Ellivuori, Ellivuorentie 131, 38130 Ellivuori, Sastamala Aika: Koulutus alkaa 13.9. klo 11 lounaalla ja päättyy 14.9. klo 14 lounaaseen Viikonlopun aikana paneudutaan yhdistystoiminnan arkeen, kehitetään toimintaa entistä paremmaksi ja verkostoidutaan. Koulutuksen sisällöt ovat: * Yhdistyksen vuosittainen tapahtumarytmi * Tekemisen Meininki ja sen hyödyntäminen yhdistyksessä * Yhdistyksen ja valtuutettujen yhteistyö * Yhdistyksen vaalityö ja ehdokashankinta * Tiedotustoiminta * Kokoomuksen verkkopalvelut (jäsensivujen mahdollisuudet yhdistyksille) Koulutus on suunnattu erityisesti paikallisyhdistysten hallitusten jäsenille tai sellaisiksi aikoville. Uusille hallituksen jäsenille koulutus antaa valmiuksia siirtyä vastuutehtäviin, kokeneemmille toimijoille uusia ideoita ja näkökulmia. Osallistumismaksu on 80 €/henkilö (sis. koulutuksen, materiaalit, ohjelmaan merkityt ruokailut ja majoituksen 2hh). Koulutukseen voi osallistua useampikin henkilö samasta yhdistyksestä. Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 22.8. mennessä osoitteessa www.kansio.fi/sastamala<http://www.kansio.fi/sastamala> Tervetuloa mukaan! Olli Rytkönen ja Sanna Hämäläinen
Kokoomuksen edustajia on tavattavissa Vaajakosken Kohinoilla, Tikkakosken Tohinoilla, Äänekosken kesäpäivillä mm. Tervetuloa juttelemaan ajankohtaisista asioista!
Kiitos äänestäjille! Henna Virkkusen saaminen ensimmäisenä keskisuomalaisena meppinä Euroopan parlamentin jäseneksi aloittaa uuden ajan meille keskisuomalaisille! Keski-Suomen Kokoomusnaiset toivottavat kaikille Hyvää Kesää! Palaamme lomilta elokuun alussa.