Liity mukaan Keski-Suomen Kokoomusnaisten syksyn toiseen politiikkatuokioon osoitteesta bit.ly/politiikkatuokio

POLITIIKKATUOKIO 7.9.

Keski-Suomen Kokoomusnaiset järjestää syksyllä politiikkatuokioita Teamsissa yhteistyössä eri alojen asiantuntijoiden kanssa. Ensimmäinen politiikkatuokio pidetään keskiviikkona 7.9. klo 18 ja aiheena on koulutuksen erityisosaaminen, teknologiaosaaminen ja tulevaisuuden haasteet. Keskusteluun meidät johdattaa alustuksellaan Anni Siltanen, joka työskentelee johtavana Osaamisen ja koulutuspolitiikan asiantuntijana Kemianteollisuus ry:ssa Helsingissä ja on kokoomuksen luottamustoimena mukana Helsingin kasvatus- ja koulutuslautakunnassa.

Työssään Anni katsoo osaamisasioita sekä suomalaisesta että eurooppalaisesta teollisuuden näkökulmasta. Hän on laajasti mukana valtakunnallisissa ennakointihankkeissa sekä vetää eurooppalaista osaamishanketta Kemianteollisuus ry:n kattojärjestölle Brysselissä. Vapaa-ajalla Annia kiinnostaa lukeminen, juoksu, jooga ja matkustelu. Anni painottaa, että politiikkaa ei koskaan voi olla elämässä liikaa!

Tule mukaan politiikkatuokioon tämän linkin kautta:

Tutustu toimintaamme, ota yhteyttä ja tule mukaan!

Keski-Suomen Kokoomusnaiset ry on yksi Kokoomuksen Naisten liiton piirijärjestöistä, joka nostaa esiin kokoomuslaisia naispoliitikkoja ja edistää tasa-arvon toteutumista niin järjestökentällä kuin poliittisessa vaikuttamisessa. Järjestämme aktiivisesti tapahtumia ja pidämme huolen siitä, että taitavia ja päteviä naispäättäjiä löytyy erilaisista luottamustehtävistä ja poliittisista rooleista Keski-Suomessa.

Kokoomusnaisten toimintaa Keski-Suomessa pitää yllä Keski-Suomen Kokoomusnaisten hallitus ja tämän lisäksi Keski-Suomessa toimii neljä kokoomusnaisten paikallisyhdistystä Jyväskylässä, Äänekoskella, Keuruulla ja Saarijärvellä. Aktiivinen jäsenistö on tietysti kaiken toiminnan pohja ja voimavara.

Tule mukaan toimintaan ja liity jäseneksi. Voit olla yhteydessä Keski-Suomen Kokoomusnaisten puheenjohtajaan tai paikallisyhdistysten puheenjohtajiin - sovitaan tapaaminen ja katsotaan juuri sinulle sopiva rooli politiikan parissa.

Voit seurata Keski-Suomen Kokoomusnaisia somessa täältä

Tutustu myös ajankohtaiseen Kokoomusnaisten "Mahdollisuuksien maailma" -asiakirjaan täältä