Sote- ja maakuntauudistuksen askelmerkit Keski-Suomessa – koulutus 26.3.2018

16.3.2018

Sote- ja maakuntauudistus etenee ja vaalit lähestyvät. Askelmerkit Keski-Suomessa on piirretty kartalle, tule kuuntelemaan päivänpolttavat tiedot uudistuksesta!

Keskustelu maakuntamallista- ja valinnanvapaudesta jatkuu varmasti vilkkaana koko kevään, kun lakipakettia käsitellään eduskunnassa. On tärkeää, että tarjolla on tarpeeksi informaatiota uudistuksen vaiheista ja etenemisestä.  Uudistuksen toimeenpano on ratkaisevan tärkeää ja s on maakuntavaaleissa valittavien ihmisten käsissä. Siksi on erittäin tärkeää saada läpi hyviä kokoomuslaisia ehdokkaita. Auttaaksemme tiedonsaannissa ja ehdokaspohdinnassa, Keski-Suomen Kokoomus järjestää aiheeseen pureutuvan koulutuksen:

Aika: Maanantai 26.3.2018 klo 17-20

Paikka: Sepänkeskus, Molekyyli -tila (Kyllikinkatu 1, Jyväskylä)

Ohjelma:

• Tilaisuuden avaus, Keski-Suomen Kokoomuksen puheenjohtaja Lotta Ahola
  • Sote-ja maakuntauudistus Keski-Suomen näkökulmasta, maakunnan järjestämistehtävien vastuuvalmistelija Mikael Palola
  • Miten maakuntavaalit voitetaan? Kansion kehittämispäällikkö Olli-Pekka Niskanen

Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Ilmoittautuminen ja erityisruokavaliot: Valtteri Vaherto, valtteri.vaherto@kokoomus.fi, p. 044 243 2833