Keski-Suomen kokoomusnaiset valitsivat syyskokouksessaan 17.11. vuodelle 2013 piirihallitukseen seuraavat henkilöt:
KS kokoomusnaisten syyskokous pidetään Viherlandiassa, Kammintie 6, JYväskylä, 17.11. klo 13.00. Tervetuloa jäsenet!
Jyväskylä Innovationin johtaja Petri Nyberg kertoo Jyväskylä Innovationin ajankohtaisista asioista ja bioenergian kehittämisestä. Paikkana Viherlandian luentosali. Tervetuloa!
Keski-Suomen kokoomusnaisten puheenjohtajaksi vuodelle 2013 nousee jyväskyläläinen terveydenhuollon maisteri, osastonhoitaja Riitta-Maija Hautamäki. Hän on aikaisemmin toiminut piirihallituksen jäsenenä. Valinta oli yksimielinen. Piiri kiittää aikaisempaa puheenjohtajaansa, Marja-Liisa Kontiota, hyvästä työstä!
Kokoomusnaisten ehdokaskoulutus pidetään 25.9. klo 17.30 alkaen Mirkan kabinetissa, Jyväskylässä. Kouluttajana toimii Sari Hintikka-Varis. Piirisihteeri Pia Nyman kertoo kokoomuksen naisten liiton tavoitteista vaaleissa.
Nainen, lähde mukaan vaikuttamistyöhön! Kokoomus tarjoaa mukavan porukan ja hyvä työyhteisön kunnallisissa luottamuselimissä. Ota yhteys oman kuntasi kokoomusyhdistykseen ja tule mukaan.