Organisaatio

Kokoomuksen Naisten Liitto on yksi Kokoomuksen jäsenliitoista.

Keski-Suomen kokoomusnaiset on yksi Kokoomuksen Naisten liiton viidestätoista piirijärjestöstä.

Keski-Suomessa on neljä paikallisyhdistystä: Jyväskylässä, Keuruulla, Äänekoskella ja Saarijärvellä. Paikallisyhdstykset toimivat aktiivisesti omissa kunnissaan ja Keski-Suomen Kokoomusnaiset pitävät yllä aktiivista toimintaa Keski-Suomen alueella. Kuten kuvista näkyy, ympäri vuoden osallistutaan useisiin tapahtumiin - joko isompiin tapahtumiin tai sitten keksitään oma rento tempaus (joskin kuten kaikki tietävät, vuosi 2020 on ollut poikkeuksellinen tapahtumien suhteen ja valitettavasti tilanne jatkuu).

Keski-Suomen Kokoomusnaisten puheenjohtaja Raili Paavonen Ween Maan Wiljaa -markkinoilla syyskuussa 2020 myymässä Kokoomusnaisten mukeja.
Jyväskylän Kokoomusnaisten puheenjohtaja Leila Saikkonen Jyväskylän satamassa Keski-Suomen Kokoomusnaisten "Kävellään kohti kuntavaaleja" -lenkillä lokakuussa 2020.