Keski-Suomen kokoomusnaiset toivottaa Sinut tervetulleeksi!

Keski-Suomen kokoomusnaiset ovat osa Kokoomuksen Naisten liittoa

Keski-Suomen Kokoomusnaiset toimii vaalipiirinsä alueella olevien paikallisyhdistysten piirijärjestönä. Keski-Suomen Kokoomusnaiset ovat osa valtakunnallista Kokoomuksen Naisten Liittoa.

Piiriin kuuluvat paikallisyhdistykset ovat Jyväskylän Kokoomusnaiset, Keuruun Kokoomusnaiset, Saarijärven Kokoomusnaiset sekä Äänekosken Kokoomusnaiset. Yhdistykset ja sen jäsenet ovat Kokoomusnaisten toiminnan ydin.

Kokoomusnaisten tavoitteena on edistää yhteiskunnallista tasa-arvoa

Kokoomusnaisten mielestä yhteiskunta ei ole vielä valmis, jossa tasa-arvoiset mahdollisuudet edetä koulutus ja työuralla toteutuvat. Yli sadan vuoden ajan aina tähän päivään saakka ovat kokoomusnaiset vaikuttaneet poliittiseen keskusteluun ja aktivoituneet alueellisesti, että valtakunnallisesti. Tämän päivän keskustelun pohjana on mahdollisuuksien tasa-arvon asiakirja, joka ohjaa toimintaamme. Toiminta on osa Kokoomuksen Naisten liittoa.

Raili Paavonen pj.