Ehdokaskoulutusta Äänekoskella klo 18.00 alkaen, paikkana kaupungintalo.
Keski-Suomen kokoomusnaiset Julkilausuma kevatkokouksessa 2012 Naisyrittäjien toimintaedellytyksiä on parannettava
Parempi arki naisyrittäjälle -seminaari pidetään 24.3.2012 klo 13.00 Hotelli Hirvessä, Kotakennääntie 9, Äänekoski. Tervetuloa! vapaa pääsy
Keski-Suomen kokoomusnaisten kevätkokous pidetään Hotelli Hirvessä, Kotakennääntie9, Äänekoskella, 24.3. klo 11.00 alkaen. Tervetuloa! Hallitus
Kokoomusnaiset haluaa Kansainvälisen Naisten päivän kunniaksi muistuttaa, että kunnallisvaalivuonna tulee kiinnittää huomiota naisten määrään kunnallispolitiikan ykköspaikoilla. Kokoomusnaiset toivoo, että puolueet sitoutuvat vaalien jälkeen valitsemaan nykyistä tasapuolisemmin naisia ja miehiä kunnallisiin johtotehtäviin. ”Sukupuolten välinen tasa-arvo on parantunut kunnallispoliittisessa päätöksenteossa. Silti naiset ovat yhä edelleen selvästi aliedustettuja kunnallispolitiikan ykköspaikoilla kuten valtuustojen puheenjohtajina ja kaupunginjohtajina,” muistuttaa Kokoomusnaisten puheenjohtaja Lenita Toivakka. Kuluvalla valtuustokaudella valtuustojen puheenjohtajista 27 % on naisia ja kunnanjohtajista vain 15 %. Kokoomusnaisten mielestä puolueet voisivat paikallisesti esimerkiksi sitoutua jakamaan kunnanvaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajuudet siten, että toisessa on mies ja toisessa nainen puheenjohtajana. Lisätietoja: puheenjohtaja Lenita Toivakka 050-5122928 Kokoomuksen Naisten Liitto ry
Piirihallituksen kokous tänään klo 17.00 alkaen vanhassa paikassa Jyväskylässä.
Cafe Niinistöt eri puolilla Keski-Suomea palvelevat Sinua viimeisinä kampanjointipäivinä! Seuraa oman paikkakuntasi ilmoittelua tarkemman aikataulun löytämiseksi!
Sauli Niinistö tapaa keskisuomalaisia Jyväskylässä maanantaina 30.1.2012 klo 17.30 alkaen kauppakeskus Forumissa. Tilaisuuden jälkeen vaalikahvit Nikolainkulmassa.
Keski-Suomen Kokoomusnaiset toivottavat Hyvää Uutta Vuotta kaikille äänestäjille, jäsenille ja yhteistyökumppaneille!