Viime päivinä keskusteluun on nostettu turvapaikanhakijoiden tekemiä väkivaltaisuuksia suomalaisia tyttöjä ja naisia kohtaan. Asia on tärkeä ja se on nostettava esille ja tuomittava.
Sofia Vikman vieraili Keski-Suomen kokoomusnaisten piirihallituksen vieraana Jyväskylässä eilen. Keskustelussa naisten liiton uudistaminen sekä monet ajankohtaiset poliittiset asiat.
Nasy - Naiset Yhdessä ry:n vuoden 2016 lomien sisällöt tulevat olemaan voimaannuttavia ja terveyttä edistäviä sekä arjen jaksamista vahvistavaa toimintaa. Päätavoitteena on fyysisen kunnon ylläpitäminen ja parantaminen, terveyden edistäminen sekä henkinen virkistäytyminen. Lomilla on liikunnallista ohjelmaa ja muuta terveyden edistämiseen liittyvää ohjelmaa, kuten luentoja. Lomien toisena päätarkoituksena on yksinäisyyden vähentäminen ja syrjäytymisen ehkäisy. Osallistumalla lomalla tarjottaviin ohjelmiin, lomalainen saa vertaistukea sekä mielen virkistystä.
Tule mukaan kävelemään naiselle ammatti. Tarkemmat tiedot tapahtumasta www.naistenpankki.fi -sivulta. Jyväskylän tapahtuman suojelijana toimii MEP Henna Virkkunen
Tule tapaamaan Paulaa, Hennaa ja Sinuhea kahvila Elosen 2.kerrokseen, Jyväskeskukseen la 12.9. klo 11.00-12.00.